Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Babakocsi mizéria

2009.05.20. 13:29 sylblog

Megint babakocsi a napirendi pont. Már megint. Unom a témát, de muszáj vele foglalkozni, mert állítom ezzel van a legtöbb gondunk. Ugyanis hiába fogalmaztam meg a terhesség alatt a számomra ideális babakocsi fogalmát( sylvorium.blog.hu/2008/06/13/babakocsi_dilemma ), nem sikerült olyat venni és nem is látok a piacon, ártól és márkától függetlenül.
Lassan a nyaralás jön anyósoméknál és rá kellett döbbenem, amikor el kezdtem írni a listát, hogy mit viszünk, hogy a Baby Point Flash / sylvorium.blog.hu/2009/01/02/baby_point_flash_babakocsi_teszt /babakocsi (lapracsukva) mellett alig marad hely, pedig nem is lépcsőshátú Suzukink van.
Titi babakocsiról mostanság nem sokat írtam, pedig van mit. Hónapokkal ezelőtt észleltük, hogy a vázról kb. 15 km séta után leesik a kerék. Kijár a tengely. Hiába rögzítettük vissza, nem lett jó. Még húsvét előtt bevittük az üzletbe, elmondták, hogy kiviszik majd Lengyelországba a gyártóhoz. Eltelt egy hónap, végül tulajdonképp semmit nem csináltak vele. Az üzlet megállapította a már ismert tényt, hogy lejön a kerék a tengelyről. A garancia júniusban jár le. Amikor egy hónap után bementünk a babakocsiért nem írtak semmit a gari doksira, hogy mennyivel hosszabbodik. Szóvá tettem, erre az eladó előadta magát, hogy nem illetékes semmire, hívjuk a főnőkét, de úgyis külföldön van. Na reménykedve hazahoztam a vázat, hogy most már talán jó. 3 nap után ugyanúgy lejött a kerék. Vissza babakocsi üzletbe, hebegett-habogott az eladó, végül kibökte, hogy nem hajlandó átvenni a babakocsit, mert hagyományos x méretű alatét nincs a keréken. Hmm. Szerintem rajta volt, mondom. Nem engedett. Na ok, vissza haza. Férjem dühös lett nagyon, mert elmondta, hogy mikor legutóbb elhozta még ők szedték le az kerékhez tartozó alátétet, hogy hátha ez a gond.Na jó, beruháztunk barkács üzletből két darab sima alátétre.Irány újra babakocsi üzlet. Ekkor már átvették a babakocsit, hogy őszinte legyek fogalmam sincs, hogy mit (nem) csinálnanak vele. Érzésem szerint arra megy ki a játék az babakocsis üzlet részéről, hogy minél jobban teljen az idő és túl legyünk a garanciális időn:(. Most, amikor már leadtuk az üzletben a Titi-t, eladó csajszi már arról hablagyolt, hogy széria hibás???. Apu lefotózta, hogy nem egyforma a babakocsi hátsó tengelyén a két keréknek kialakított vájat.A nagy felfújt hátsókereket, kisebb tömör gumisra akarják cserélni. Nekem meggyőződésem, hogy egy új váz, új kerekekkel OK lenni. Legszívesebben fogtam volna az üzletben kiállított Titi-ről a vázat és húztam volna el a csíkot. Még eladni sem tudjuk így:(. Közben a gyerek már lassan járni kezd (kis túlzással), de szekrény mellett lépeked tegnap óta.
Visszatérve utazáshoz, ernyőkocsira lenne szükségünk, ami kis helyen elfér és ott is hagynánk anyósoméknál. Összevesztünk, apu:minek még egy babakocsi, kettő már nem elég??? Most bújom az apróhirdetéseket és vaterát.

 

1 komment

Címkék: flash babakocsi kerék triton baby váz point titi esernyőkocsi ernyőkocsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr451133376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2009.05.21. 09:07:14

nekünk peg perego pliko p3 van most. én is azt hittem, ez lesz a szuper megoldás. mondjuk nekem fontos, h a lépcsőn tudjam föl-le húzogatni.. de ezzel is van baj. az első kerekeit alig tudom irányítani, elég keskeny, alig fér bele bubu, az egész nyikorog, belül fekete, amit valszínüleg nem kedvel a gyerek..
sztem nincs tökéletes kocsi...
de ha megtalálod, szólj!
süti beállítások módosítása