Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Irány-darány felvételi beszélgetés

2009.06.25. 07:38 sylblog

Korán keltem, hogy ne kapkodjak gyerek mellett, ha indulok felvételizni. Mielőtt a gyerek felébredt volna, apuval már megkávéztam és haraptam is valamit (szokásommal ellentétben). Még utoljára felmásztam a felvi.hu oldalra, hogy próbáljak még néhány dologról tájékozódni. Ugyanis a friss statisztikákban már felrakták számomra sokat érő infot, hogy adott intézmény, adott szak-oktatási forma-finanszírozási forma szerint hányan jelentkeztek. Most hirtelenjében nem találtam, már egyszer megnéztem. 120%-s túl jelentkezés volt, ez még ez is normális. Én lökött nem mentettem le könyvjelzőben. Na, mindegy. Bizonyítványok, oklevelek A4-s bugyiban. Anyu jön vigyázni gyerkőcre. Kajáját tegnap elkészítettem (ebéd: őszibarack-krumpli-csirkehúsis főzelék). Szerencsére most is átaludta az éjszakát és megitta reggeli tápszert. Régi barátnőm tegnap államvizsgázott, küldtem neki sms-t, hátha ráér ma. Egy éve nem találkoztunk.
Átgondoltam, hogy nem lesz könnyű, ha neki vágok a sulinak. Igazából egy-két húzós alaptárggyal szórják majd ki a népet az elején. Férjemnek pedzegettem, hogy deriválhatunk és integrálhatunk újra, közösen (micsoda romantika;). Erre megkaptam, hogy mit képzelek, nincs türelme újra tanulni. Na puff, ezt mondja nekem egy NAGYON BÜSZKE MÉRNÖKEMBER. Amúgy őszintén szólva nem nagyon találkoztam olyan ismerőssel, kollegával, aki műszaki, gazdasági vagy természettudományos területen végzett és munkája is ehhez kapcsolódik, hogy gyakran alkalmazná a főiskolán/egyetemen tanult matekot. Na jó, kivétel néhány programozó ismerős, fizikus pl. Esetleg építész, de az se, mert számítógépes program számol helyettük.

Szólj hozzá!

Címkék: matek számítógép felvételi baba bizonyítvány mérnök férj főiskola felvi építész programozó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr761207026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása