Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Már megint furcsa anyós, após

2009.07.28. 12:26 sylblog

Dühös és csalódott vagyok. Nagyon. Úgy volt/van??/, hogy nyaralásukból visszafele jövet beugranak hozzánk anyósomék. Le is volt beszélve telefonon, csak a pontos időpont nem. Férjem még össze is szedett néhány cuccot, ha jönnek, adjam oda nekik. Tegnap este telefonon a férjemmel közölték, amikor megtudták, hogy későn jön haza munkából. Vagyis csak én leszek itthon Mazsola babával. Annyit mondtak még Mazsola apunak, hogy  biztos úgyis "direktbe" akkor fogom lefektetni az unokát majd, amikor megjönnek és rejtegetem az unokájukat! MI VAN???!!! Este gyerek fektetés előtt még felhívtam őket, és finoman érdeklődtem, hogy miért nem jönnek. Egy egyszerű nemmel válaszoltak és nem akarták részletezni a dolgot. Én rákérdeztem, miért. Erre jött a panaszáradat vélt sérelemért, amit el se követtem/követtünk. Történetesen a karácsonyi látogatásukat emlegette fel apósom, hogy amikor ide értek, pont akkor készültem letenni aludni az unokát. Hát igen, két órát késtek és az akkor 3 hónapos gyereknek sokkal nagyobb az alvásigénye, mint egy 11 hónaposnak. Mivel akkor még két étkezés között bőven aludt Mazsola 1,5 órát napközben és ők csak 2 óra hosszat voltak nálunk összvissz, nem sokat látták a babát. Ám nem is jönnek felénk, mi megyünk hozzájuk, meg tehetnék nekik is van autó.
Közölték továbbá velem:"Nem akarják magukat és minket kellemetlen helyzetbe hozni és nem akarnak gondot okozni Nekünk." Ilyen fals dumát! De amúgy: "Szívesen várnak minket, menjünk bármikor, augusztusban is a hosszú hétvégén!". Ekkor már több mint 5 perce beszéltünk telefonon, visszaakartak hívni, de én erre azt mondtam, ez nem telefon téma és én ennyit többet telefonon nem akarok beszélni, ha van gondjuk, találkozzunk személyesen, jöjjenek be hozzánk. Egyébként meg ebben a melegben, most nem is megyünk sehova babakocsival sétálni. Remélem, bejönnek, de azért kétszer is meggondolom, hogy menjek-e hozzájuk és mikor. Nem vagyok haragtartó, de amilyen a fogadj' isten, olyan az adjon' isten, vagy fordítva.

Ui: Férjem hamarabb ért haza mégis, mi pont akkor értünk haza sétából és mégis csak jöttek, de csak férjemnek szóltak. Telefontémáról egy szót se szóltak, kiderült mégis megszomjaztak és láss csodát üdítőt elfogadtak.

1 komment

Címkék: család vita nyaralás após nagyszülő anyós unoka látogatás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr191273393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.07.30. 12:54:07

Ó jaj, együtt érzek! Te jó ég, mi vár rám, az ilyenektől már előre félek...
Ne hagyd magad :)
süti beállítások módosítása