Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Javul a helyzet

2009.08.15. 18:30 sylblog

Doki előírása szerint kicsit nehézkes az esti tápszer helyettesítése valamilyen főzelék állagú "diétás" vagyis kimélő kajával. Ugyanis nehéz megfelelően időzíteni ezt az étkezést, etetés miatt. Általában délután 5-6 körül  van egy etetés és utána 3 órával van durván a lefektetés. Este 5-8 között igen aktív, nem tudjuk visszafogni nagyon a délutáni nagy alvás után, hogy ne pörgesse túl magát, fürdetésre nagyon elfárad és nem marad meg etetőszékben, mindegy, hogy fürdetés előtt/után eszünk ebben a helyzetben. Tegnap kikészítettem egy kis sütőtök főzeléket, de nem került rá a sor, annyira nyügi volt. Tegnap már jobb étvágya volt, sőt mindent megevett, amit készítettem Mazsola babának. Gyorsan  bekevertem 210 ml tápszert és azt szépen megitta. Nem ingerelte a gyomrát, elaludt. Ma már jobb volt a helyzet, csak 2 fiola takony/orrszívás volt jellemző. A napközbeni hangulata is jó  volt.

4 komment

Címkék: hányás főzelék tápszer orrszívás étvágy

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr261311579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2009.08.18. 11:10:47

mostanság sinlac-ot adok bubunak, végül is az is tápszer. esetleg kipróbálhatjátok esti csemegének. keverni szoktam egy kis gyümölccsel, csak az íz kedvéért.
nagyon jól eszik a mazsolátok!! biztos jó a koszt..

az se rossz, h ennyi takony jön ki belőle, rosszabb lenne, ha letapad, vagy ilyesmi.
drukkolok, ha hamar meggyógyuljon, mielőtt az egész család lemerül..

sylblog 2009.08.18. 11:45:32

Sinlac nem rossz dolog, de szerintem nagyon drága és nekünk kicsi kiszerelése miatt hamar elfogyna. Kisebb korábban barátnőmtől kaptam, akkor adtam Mazsolának. Mostanság inkább kekszet rakok gyümibe. Alapvetően zabfalatokat.

Lusthie 2009.08.23. 14:40:37

ööö lehet, hogy el vagyok maradva - sőt biztos -, de miért is kell estére tápszer helyett mást? B még reggel és este is tápszerezik, bár vicces, de már örülök, ha 180-at legyűr...

Örülök, hogy jobban van!

sylblog 2009.08.24. 09:42:41

@Lusthie: Azért, mert a doki javasolta, hogy a betegsége alatt néhány napig hanyagoljuk gyerkőcnél tápszert. Ugyanis, szerinte ezt hányják ki a legkönnyebben a babák. Össz-vissz két napról volt szó, de elég nehézkes volt megoldani, mert nem volt türelme ülni etetőszékben, még ha fürdetés előtt ejtettük meg az esti étkezést.
süti beállítások módosítása