Diákigazolvány ügy folytatódik: Hétvégén első körben írtam az általam vélt illetékesnek, hogy a Neptunban aktiválja nekem a pénzügyi tétel kiírás funkciót. Nem talált. Rendszergazda TO-s hölgyre hivatkozott, hogy őt keressem. A TO-s hölgy pedig a rendszergazdára. Akkor hol az igazság. Újra telefon TO-ra, de most megint a diákig.-ban illetékes elvtársnőt hívtam. Neptun kód bediktál, maj jön a döbbenet. Nem lát a rendszerben, nem létezem, nevem alapján se talál. Újra login Neptunba rákeresek magamra, nem találom, keresem tankörtársaimat néve és egyéb adat alapján, nulla találat. Hát ez érdekes. Gyanú: Aki vadiúj hallgató, annak nem aktiváltak egy csomó mindent Neptunban. Tovább keresek illetékes elvtársat ügyintézéshez suliban. Rábukkanok végre Neptun csoport pénzügyeseinek elérhetőségére. Email célba talál. Kiderül, hogy akinek írtam saját tankörtársam volt, együtt koptattuk a padokat jó pár évig. Szerencsém van. Azonnal vissza ír és aktiválja pénzügyi tételeket kiválasztásra. Hurrá. Ki tudtam végre választani ideiglenes diákigazolvány eljárási díját (360 ft). A másik kérdésre még nincs válasz, miért vagyok a kicsit fantom hallgató, hogy nem talált meg TO-s. Viszont pénzügyes ember igen. Másként vannak hozzáférési szintek, valószínű. Aztán a személyi alapbeállításokat végig bogarászom magamnál és MEG VAN. A NEPTUN ALAPBÓL TILTJA A KERESÉST, KÓD, NÉV ÉS EGYÉB ELÉRHETŐSÉG ALAPJÁN. Átállítom, rutin ellenőrzés:keresés magam többféle módon és MEGTALÁLHATÓ VAGYOK!!!!Remek. Évfolyam levlistára feldobok egy levelet, hogy érdemes mindenkinek megnéznie a beállításait és leírom a tapasztalatokat. Mint naiv user-új hallgató, aki még nem használt Neptunt, letöltöttem a használati útmutatót, de semmi nem volt benne arról, hogy mi lenne az alapbeállítás kereshetőségnél!!!! Azért tájékoztathatott volna kari rendszergazda és TO-s hölgy, hogy magam is meg tudom változtatni, ahelyett, hogy egymásra mutogatnak. Ez van. De ezzel még nem fejeződőtt be a történet.
Pénteken újra megyek harcba, a TO-ra...diákért....Nem adom fel...