Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Utálom, hogy hülyének nézik a kismamákat

2010.05.18. 11:37 sylblog

Elegem van saját TB-mből fizetett, egyes egészségügyi dolgozók lekezelő hozzáállásával. Konkrétan a mai eset: Dokim kérte, hogy minél előbb intézzem a héten vérvételt, ehhez kellett beutalót beszerválni az asszisztensénél. SZTK kartonozójában becsekkoltam rendelésre a megbeszéltek szerint korán reggel (7 óra pár perckor) kopogtam a rendelő ajtaján. A kiskönyvem és TAJ kártya átadva már gyorsan nyomtatták a labor beutalót részemre. NST-s asszisztens ott reggelizett a többi asszisztenssel, megismert így rögtön lekezelően megjegyezte: "Megmondtam magának a múlt héten csütörtökön, ha már úgyis itt van, kérjen labor beutalót, miért kell ezt 100x elmondani maguknak!". Felforrt az agyvizem egy kicsit, de nem reagáltam rá.

Nem felejtettem el labor beutalót kérni, de az saját fogadott orvosom utasításait követtem, hogy mikor mit intézzek. Az ok, hogy kismamákat tájékoztatja a kötelezős, mérdföldköves vizsgálatokról egy asszisztens, de ilyen stilust ne engedjen meg magának. Egyébként nem hozzá jöttem, hanem a másik asszisztenshez.

Dokim szerint ráérek még várni még egy UH-val, de protokoll szerint 38. héten kellene egyet csináltatni. Ezek után bejelentkeztem időpontra, de már csak péntekre kaptam időpontot. Ennyit járkáltatni a kismamákat borzasztó. Altatós orvos is fel kell keresnem még a héten, biztos, ami biztos alapon, mert későn fordult meg pocaklakó, ha mégis császárra lenne szükség faros fekvés miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: hét egészségügy tb császármetszés asszisztens nst vizsgálatok 38.

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr342012379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása