Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Fáradékony vagyok

2010.05.19. 13:11 sylblog

Olyan vagyok, mint egy rigolyás vénasszony a terhesség utolsó heteiben (napjaiban?!). Normál esetben semmiképp nem szabadna megterhelő lennie két adag ruha kimosásának, teregetésének és egy finom főzelék megfőzésének egy délelőtt+egy 20 hónapos kissrác ellátásának. De én mégis úgy érzem magam, hogy mintha valami energia vámpírok mentek volna végig rajtam. Mazsi még nem akar lefeküdni, másik szobában kajabál. Megnézem a srácot, hátha mindent kihajigált kiságyból, jó lenne ha délutáni sziesztának neki fogna, mert elméletileg jönnek délután anyósomék rövid időre????

Mazsi Apu keményen taknyol, nem javul az állapota, dokit is felkeresi holnap délutáni rendelésen.

2 komment

Címkék: alvás terhesség nátha 20 hetes fáradékonyság hónapos 38

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr182015325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2010.05.21. 15:42:58

nem pánikol kicsit mazsi apu ? : )
sztem egyébként ez még nem terhesen is fárasztó, ha nem is ennyire..
egy folyton nyüzsgő kisfiú azért le tudja fárasztani az embert csak úgy normál állapotában is.
gyógyulást és pihenést, nomeg sok alvást mazsinak!!

sylblog 2010.05.22. 17:10:16

@essz: Mazsi Apunak házi doki lószérumot írt fel (antibiotikum), 3 tabletta összesen, már jobban van. Izgul természetesen, de még mindketten esténként pocaklakónak mondogatjuk pár napot várjon még:)
süti beállítások módosítása