Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Bébi blúz...

2010.09.01. 17:21 sylblog

Bébi blúz, vagyis Mazsi, Geri Anyu egyben mélyponton van szülés után három hónappal. Nagyon monotonon telnek a napok két gyerek mellett. Mintegy zombi, olyan vagyok, gondolkodás nélkül teszem a dolgom. Befásultság.

Ideges vagyok, ha mindkét gyerek egyszerre ordít, az okaik bár teljesen különböznek. Nagyobb akar valamit, vagy nem engedek valamit neki, féltékeny, éhes, szomjas, fáradt, teliholdérzékenység, fronthatás stb. Kisebb éhes, fáradt, fáj a hasa, mert nem jön ki büfi, vagy kaka zavarja mit tudom én stb. Mazsinak pisis a cucca, mert nem érünk el a biliig, reggelre vizes a lepedője. Geri kistesó teli bukja ágyát, komplett ágynemű-ruhacsere. Napi két nagy mosás. Továbbra is csak kinnt tudok teregetni napközben, mert nem férünk el lakásban a száradó ruháktól, illetve Mazsit továbbra is izgatja a szárító, magára borítja rendszeresen, bár néha már segít csipeszeket adni és nem dobálja le az erkélyről.

Kisebb miatt idegeskedek, hogy eszik-nem eszik, milyen a kaki állaga (megint nyálkás, zöld). Nagyobb dobálja kaját.

Már úgy vinném Mazsit bölcsibe, mindenkinek jobb lenne idővel, mégha betegségeket haza is hozná. Ahova felvették, ott felújítás miatt 3-4 hónapos késnek az új gyerekek beszoktatásával. Valami közbeszerzési pályázatot érvénytelenítettek és emiatt elhúzódik a beruházás. Eredetileg bezárták volna a teljes felújítás-bővítés idejére a bölcsődét, de úgy hallottam, kinyitottak őszi kezdéssel, a régiek járhatnak. Az újak közül senki nem kapott még hivatalos értesítést.

Furcsa lehet másnak, de vágyom vissza suliba, közben most jött meg a passzív félévről szóló engedélyről az értesítés.

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek depresszió bébi blues levertség baby anyaság két bölcsőde blúz

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr662264831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása