Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Bölcsi, nemalvás

2010.11.18. 06:38 sylblog

Be vagyok rekedve teljesen, inkább blogolok, mintbeszéljek, nulla hangom van. Karikás szemek, egy kis izgalom bölcsődei beszoktatással. 1 hét bölcsi,1 hét betegség. Ezen a héten kedden kérték gondozónők, hogy próbáljuk meg az ottalvást, nem sikerült. Túl élénk volt Mazsi. Elvállás könnyen megy, jól érzi magát bölcsiben. Gondozónő kérte, hogy fél egy után nem sokkal telefonáljak, hogy mi a helyzet. Hívtam, azzal a gondolattal, hogy biztos azonnal mennem kell és haza kell hoznom, mert biztos megint túl élénk és nem fogja hagyni aludni a többieket.Gyors, nyugodt választ kaptam, hogy még nem alszik, de el lesznek, elég lesz uzsonna után mennem. Hát, nem aludt a drágám. Kétszer kellett neki szólni, hogy itt vagyok és indulnánk hazafele. Mikor hazaértünk, kitört a fáradtság miatt A HISZTI, úgy általánosan mindenért. A vacsora-fürdetés-fektetés időszaka iszonyat nyügősen telt. Aztán 8-kor elaludt Mazsi.
Szülőértekezleten tájékoztattak minket, hogy jövő héten költözik a bölcsi felújítás miatt (végre sikerült pályázatot keresztülvinni), így két kérik, hogy mindenki oldja meg gyerekelhelyezést. Az új helyen nem lesz lehetőség sok holmit a gyerekeknek tárolni, mert nincsenek szekrények. Tornazsákba lesz tárolva tartalék ruházat, alvászati segédeszközök, pelenka ilyesmik. Reméltem, hogy hímzgetnem nem kell szőlő jelet:))) Elég ráírni a nevüket a gyerekeknek alkohol filccel.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr212456366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása