Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Beszoktatásban haladás

2010.11.20. 22:17 sylblog

Izgatottan ültem itthon mobilom mellett és az órát néztem.12.30 Ilyenkor már mélyen alszanak a gyerekek a bölcsiben - gondoltam. 12.35 Hívom a gondozónőt, rögtön felveszi. Minden rendben lesz, nyugtat meg, Mazsi még alszik.15.40 Bölcsődébe befutok gyerekért. Háromszor kellett szólnom, hogy jöjjön, megyünk haza. Megtudom,  elaludt, de csak 13.30-kor, aztán majdnem fel kellett ébreszteni, mert jött az uzsonna. Hivatalosan lekönyveltem magamba, beszoktatás egyik neuralgikus pontján tlú vagyunk.  Nátha  viszon megint jobban kitört Mazsin. Egyre több szülőt láttam, hogy hoz magával elekromos kézi orrszívó porszívót. Igaz, nem olyan hatékony, mint a porszívóra csatlakoztatható, de arra tökéletes, hogy ne kelljen beszorulni a lakásba amiatt, hogy ha folyik az orra a gyereknek.

Lerobbantam péntekre, belázasodtam, két napja már csak vonszoltam magam. Éjszaka alig aludtam. Nyelni sem tudtam nagyon. Elmentem orvoshoz. Ezen már a szopogatós tabletta már nem segíthetett. Olyan antibiotikumot írt fel doki, ami szoptatás mellett szedhet az ember. Tegnap délutánt átaludtam, már egy kicsit jobban vagyok.

Geri újabb tornamutatványokra képes, megfogja saját tappancsát és a saját szájába veszi és rágja:))

 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség alvás szoptatás nátha bölcsi antibiotikum orrszívó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr792462049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása