Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Elszaladtak az ünnepek

2010.12.28. 14:56 sylblog

Tyűha, jó régen írtam a blogba. Dec. 22-ig járt volna Mazsi bölcsibe, de megint beteg lett. Semmiből befigyelt egy péntek délben jó kis láz. Gyorsan döntöttem, kihívom dokit, mivel Mazsi híres arról, hogy hétvégén szerint láz ügyben belehúzni, mivel már a délelőtti rendelést már lekéstük. Doki ki is jött, vírusos torokgyulladás volt a korkép: hosszas tanakodás után, újra Cefzilt kapott. Sikerült megfogni a betegséget, a lázas állapot 3 napig tartott, karácsonyra már teljesen kiheverte. Geri kínlódik újra köhögéssel, más tünet nincs. Légcsőhurut, vagy mi az ördög. Lándzsásútifű szirup, kalcium, Fenistil csepp, amit magamtól adtam, de elvittük dokihoz. Egy hétig kell szedni ezeket, ha nem hatnak, akkor vissza. Elszaladtak az ünnepek. Olyan jó, hogy csak jan. 3-n megy Mazsi Apu dolgozni, nagy segítség!Volt végre olyan délután, amikor végre egyszerre aludtak a gyerekek és mi is aludtunk 1,5 órát vagy filmet néztünk. Az elmúlt néhány évben egyáltalán nem néztem karácsonykor tv-t, mert mindent ismételnek ilyenkor. Most, hogy digitális adásokat tudjuk rögzíteni, végig pásztáztuk az adókat, végre akadt 2 db film, amit értelme volt megnézni. Anyósomék dec.17-n jöttek, hozták az ajándékokat és nálunk voltak 1,5 órát. Előtte egy nappal szóltak, hogy jönnek. Még jó, hogy nem szerveztem különösebb programot arra a napra. Az egyik felem örült, hogy itt vannak, a másik pedig szomorkodott, mert megint nehéz helyzetbe hoztak minket. Mivel nem tudtam, hogy mikor akarnak jönni, nem készültünk el ajándékok beszerzésével és becsomagolásával. Nem tudtuk odaadni, így, nem volt mit tennie Mazsi Apunak, ma beült az autóba és meg sem állt az autópályán hazáig az ő ajándékaikkal. Hozzá kell tennem Mazsi Apu tőlem függetlenül minden közeli rokonnak bejelentette, hogy az ünnepek és ünnepek között nem hajlandó utazgatni, de látogathatóak vagyunk. Még jó, hogy belefért a benzinköltség így évvégén a családi költségvetésbe. Aprópó költségvetés. Sokat kivártam ajándékok beszerzésével, mert nem tudtam, mikor kapok GYED-t (épp hónap végén járt le TGYÁS). Geri betöltötte a 7. hónapot, mozog sokat, szépen megül IKEA-s etetőszékben, néha úgy tűnik cumisüvegből sem ízlik neki anyatej:((((((((((((((((( Mazsi ilyen korában már mászott, ő még csak aktívan forgolódik és úgy közlekedik kersztbe, egyre kevesebbet alszik napközben. Mei-tai-ben próbáltam hordozni, de valahogy nem volt az igazi, babakozelbenes mei-tai húzta a vállam nagyon. Vatera-n eladtam. Gyűjtők egy jó kis csatos hordozóra, SSC-re, aktívan gyakorlom itthon háti hordozást hordozókendővel, de eléggé bénázok.

A harmadik elektromos mellszívót fogyasztom el. Nem nagyon vagyok már inspirálva, mellszívásban, hogy nem igazán ízlik a tej Gerinek. Dünnyög nagyon a motorja nagyon mellszívónak (BabyOno), nem csodálom, napi 3-3,5 órát dolgoztattam. Úgy döntöttem, hogy már csak reggel-este mellszívózok, ha kell kézivel (Medela). Úgy gondolom, hogy eleget tettem magamnak állított mércének, hogy kitartóan 2 hónapos kora óta fejtem Gerinek a tejet. 8 hónapos koráig még kapjuk anyatejgyűjtőből a tejet, fagyasztóban is van még. Fokozatosan átállunk reggel-este tej/tápszerre.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek betegség karácsony doki anyatej mellszívó mei tai ssc

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr702544131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása