Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mizujság velünk

2011.07.31. 20:29 sylblog

Jóval ritkábban járok blogom felé, mint amikor táppénzen voltam pocakosként itthon nagyobb itthon. Talán sikerült rájönni arra, miért volt (megint) Mazsinak olyan periódusa, hogy lefekvéskor ordított, állandóan kijárkált, akár este 11-ig is. Mintha mi sem történt volna, újra lefekszik időben, gond nélkül. Fejlődési ugrásnak tudom be, még pedig a beszéd hatalmas beindulásának és szobatisztasághoz vezető útnak. Mazsi szépen ragozza a szavakat, újabb és újabb mondatokat pakol össze, ha mondunk neki valamit, megpróbálja azonnal megismételni. A netet most nem böngészésre, vagy blogozásra használom mostanság, inkább angol nyelvvizsgára való készülésben segít sokat. Nyelvsuliba is járok, de mivel már meg van a középfokúból szóbeli, az írásbelire inkább önálló felkészülés a jellemző nálam. Tanártól kapok halom feladatot, amit minden alkalomra kijavít külön nekem. A nyelvvizsga nekem konkrétan a mester diplomához kell ( ha minden igaz, jövő ilyenkor már mérnöktanár leszek....és gazdasági jellegű tantárgyakat középiskolában, felnőttképzésben taníthatok). Szeretnék mindenképp visszamenni munkahelyemre, ahol a szülések előtt dolgoztam, egyre kevésbé látom ennek az esélyét, ahogy a kormány mindig bedob a köztudatba egy-egy GYED,GYES-ről visszatérő kismamákat érintő jogszabály változás tervezetet. Áldom magam, hogy már megszülettek a gyerekeink, mert ezután gyereket vállalóknak csak egyre rosszabb lesz...
Öcsém hazajött Londonból egy hétre, sokat dumcsiztunk, jó volt vele találkozni. Holnap kezdődik bölcsis szünet, szűk négy hetes.
Geri 14 hónapos, rohangál, rosszalkodik tesóval, nem fogad szót, felmászik kanapéra, tesó ágyára, de le is tud jönni, járóka már csak már vész-puffer-gyerektároló.

Szólj hozzá!

Címkék: munka london angol beszéd nyelvvizsga szobatisztaság ugrás gyed gyes fejlődési

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr603115089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása