Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mizujság a munkahelyen?

2009.01.20. 09:23 sylblog

Tegnap séta közben kismama barátném megkérdezte, mizujság a munkahelyemen. Hát erre csak azt tudtam válaszolni, hogy igazából a könyvelővel és egyik munkatársnőmmel tartom a kapcsolatot.Főnőkkel már nem is tudom hány hónapja nem beszélte. Utolsó momentum össz-vissz egy gratulációs sms volt a szülés után. A többi kollegáról se tudok semmit, karácsonyi üdvözletet küldtem emailben, válasz: nulla reakció. Ebből már sok mindenre lehet következtetni...sajnos...
Anno a szülés után két kolléganőm meglátogatott egy doboz bonbon kíséretében kórházban. Egy kicsit puhatolózásnak éreztem a dolgot, olyan volt, mintha be küldték volna őket "felmérni" a helyzetet. Akkor tettek rá finoman utalást, hogy hát a főnők vette zokon, hogy én nem kerestem őket tisztázni néhány dolgot. Táppénzen voltam veszélyeztetett terhesként szinte az elejétől fogva, úgy a 12. hét környékén telefonos beszélgetés során, kértem, hogy a munkám nagy részét végezhessem itthonról és hetente csak pár órára kelljen bemennem, valamint ne kelljen kismamaként 500 km-eket autókáznom. Azonnal elutasíották az ötletem, utána meg nem akartam erőltetni semmit, nem kerestük egymást. Az még hozzátartozik a dologhoz, hogy kolleganőm pár nap különbséggel egyidőben szültünk. Ő egyenesen a munkahelyről esettbe mondhatni a szülőszobára. Minden áron dolgozni akart folyamatosan (pénz, lakáshitel stb.) miatt, annak ellenére, hogy neki is voltak (nem kis) problémái terhesség alatt. Elmondása alapján nem voltak rá egyáltalán tekintettel (aktacippelés pl.).Ennek eredményeként 1x kéthétre, aztán egy hónapra táppénzre került. Aztán még is csak egyezségre jutottak, hogy betartják nála a 8 órát (!!!), kímélik ameddig lehet. Nyugodt volt a terhességem, hogy itthon voltam és van egy mosolygós babánk, nem stresszeltem vele. Viszont ha jön ketteske, akkor ameddig lehet, dolgozni akarok majd.

Ezért akadok ki azon, hogy ha  spam-szerű "küldd tovább, mert ha nem, akkor nem lesz szerencséd" című emaileket kapok olyan munkatárstól, aki rám se bagózzott az elmúlt egy évben. Email címet váltani nem fogok. Többek között egy ilyen levél címzettjeiben láttam, hogy még kiket vettek fel azután, miután én elmentem, valamint elmondásból.

Jobb, ha már most tapogatózik az ember, állás ügyben.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: spam stressz terhesség állás baba terhes munkahely táppénz kollegák

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr37890342

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.05.10. 23:46:42

Hamis antivírus örökkön örökké - Antivírus blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása